Papa I know you have been stalking my blog.(Papa tahu kan mak tak boleh simpan rahsia. Hehe)
Papa, jgn lah paksa encik zul baca blog adik juga.sian encik zul tu.
Papa ni pergi kerja asik buli orang sahaja ye! Nanti adik report kat mak, biar kena marah ngan mak. Haha.
I hope the new ducatti bicycle makes you happy papa. And yes, adik sangat paham when u said the normal, non branded bicycles "sangat berat" and that's why u need a ducatti bicycle. (See when u said I always ada excuses when I paksa u pay for the things I want, I think I got it from u papa.its in the genes. Not my fault. Not my fault at all)
hope your lutut getting well, drinks plenty of air masak(adik tahu papa benci minum air masak), and don't you dare eat steaks hari hari. *judging eyes*
And dear reader, yes my papa tak suka minum air masak because he said
'its tasteless and not nice"
And papa favorite character from cartoon adalah Alex (dlm cerita madagascar) sbb :
"alex and papa ni sama lah, hari hari mimpi steaks"
Sigh.
Papa, mak, adik rindu lah. Jgn lah busy busy selalu ok.
Mwah!
Have a nice weekends y'all!
Powered by Telkomsel BlackBerry®
Saturday, April 3, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

fuyoooo,,basikal ducati!!,
ReplyDeletentah-ntah basikal murah,,tp ble tmpal Cap Ducati jd beribu-ribu~ :P ehehe~
the cutest blog post ever!teehee!
ReplyDelete