Saturday, April 3, 2010

Research proves people who note down 5 things for which they are grateful each day end up happier, more optimistic and healthier .

So here goes mine for today :
I'm grateful today because...

1. for I'm still breathing and in a good health..alhamdulillah.

2. I'm surrounded by cool friends yang sanggup teman to go to the mall semata-mata nak beli nail clipper.

3. For the weather. Love to see the sun today. Sudah lama kita tidak ketemu.

4. With the knowledge I've got, I can teach others.( I hope the 5hours non stop tutorial tidak memenatkan anda cik ima. Harap itu akan membantu dikala peperiksaan anda ya)

5. You. :)



Happy!my Batch menang debat malam ini di final lawan dgn batch 08. Scary gila diorng debat mmg mcm betul2 gaduh. Mmg tere ah diorng. Tahniah kepada izzudin sulam, nabil fahmi dan juga abdul rashid.

*Pesanan dari ex ketua AJK Akademik pkpmi makassar, tengku shahril kepada izz

"kalaulah kau bersungguh sungguh dengan kuliah mcm kau bersungguh2 utk debat ini pasti anda menjadi org yang hebat"

Hahahahahahaahahhaahhahahahahahahaahah.


Ok bye. Goodnight.

Powered by Telkomsel BlackBerry®

1 comment:

  1. macam kenal j gmbar kt mana~ :D ehe~

    and macam kenal j ayat ini~ :P
    "kalaulah kau bersungguh sungguh dengan kuliah mcm kau bersungguh2 utk debat ini pasti anda menjadi org yang hebat"

    ReplyDelete