Done with my lab exams. I think I did ok. It wasn't perfect full marks, tapi boleh lah.
Osce exam tomorrow..got to check some leprosy patient (penyakit kusta) and play with some tahi (yes,shit) and put it under microscope and need to diagnose penyakit apa.yeah, apparently unhas are trying to teach us jadi microbiologist pulak..haha..harap esok akan berjaya hasil specimen saya.
My final theory paper will be on wednesday. And by khamis I need to go to kkn..kkn ni kami semua perlu tinggal di kampung selama 2bulan.yes, freaking 2months..even makassar ni pon dah rasa mcm haram jadah takda apa2, ni dia campak lagi hulu mana lagi memang kampung betul betul selama dua bulan..untuk lakukan khidmat masyarakat..
Saya takut, but at the same time so damn excited.can't wait!!!
*gambar atas tersebut adalah gambar topi KKN yang hodoh gila which I need to wear for the whole 2 month.hahahaha...
Wish me luck people. Mwah!
Powered by Telkomsel BlackBerry®
Thursday, June 24, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

mcm askar msuk utan je...
ReplyDeletepergh awat gambar tkleh lagi mengancam? hahaha
ReplyDelete