Tuesday, March 30, 2010

White flag.

Kami kalah. Hahahahahahahahah. Ala mana aci, soalah semua pre-med punya soalan. Genetics lah, stop codon la apa lah. Manaaaa lah ingat. Hahahahahah. *ceh ceh alasan*

Tapi takpe, kami tetap yang terhebat. Kan shah?! Kan yens?! (Ok diorng yg jawab semua soalan I duduk je tadi. Hahahahah)


Pada sesiapa yang dtg utk support, thanks ok! Tanak ckp terima kasih kat shanaz,anis, and ganesha. Merajuk lah ngan korung. Haha.

Akil pon aku tak nampak? Mana kau?! Merajuk gak ngan kau.

Heee. Thanks ganesha sbb suka bace blog saya. I will keep on writing more although I'm perfectly aware that my ability to write sama mcm budak sekolah tadika.

Yeahh. I'm so cool I know I know. Pfftssss

Esok ada pbl and tak study apa2 lagi. Haish. So bosan. Not fun at all.

Night!
Powered by Telkomsel BlackBerry®

6 comments:

  1. no. 2 still tak kalah ok~ ;) ehehe~

    btw,akil ada je dgn sy kt blkng tingkap tu td,i think nxt time kite bg akil,utk jd participants~ :P ehehe~

    ganesha aja?.pfsssttt~~

    pbl suxss,,xd computer,xleh main2,xleh sorok2,huu~~

    ReplyDelete
  2. takleh main2 ke tak leh main sms-ing hha?!!! hahaha.. ouh akil ada eh. hehehe.

    ReplyDelete
  3. ganesha my new reader. jadi saya kena cakap hye lah kat dia. lagipon dia personally msg i and cakap suka blog saya. cool gila. hahaha. ok thanks to you juga mr botak sbb suka bace blog saya.

    ReplyDelete
  4. ade r. semangat datang support korang. tapi in theend, mengecewakan aku. huhu~

    ReplyDelete
  5. aku ade r. giler semangat aku datang support korang(walaupun in the end.... hahahaha) ko leh kate aku x support??ish..ish.. x patut

    ReplyDelete
  6. haaaaa,mula lah tu,,mula lah tu,ketok karangg~~

    fuyo ganesha sms personally?.,,smangat smangat~ :D ehehe~~

    ReplyDelete